Menu

Sauna do domu, rowerek do ćwiczeń: jak zrzucić zbędne kilogramy?

Lipiec 10, 2015 - Wnętrza
Sauna do domu, rowerek do ćwiczeń:  jak zrzucić zbędne kilogramy?

cottage-409385_640Przeraża cię, że wskaźnik na wadze ani drgnie, a wręcz przeciwnie, idzie do góry. Warto pomyśleć o tym, by zrzucić zbędne kilogramy przed sezonem wakacyjnym i nie wstydzić się pokazać na plaży. Trzeba jednak solidnie wziąć się za siebie i nie odkładać tego na później.

Jak schudnąć w domu?

Sauna do domu lub rowerek stacjonarny to sposoby na pozbycie się tłuszczu bez konieczności wychodzenia z domu. Nie od dziś wiadomo, że pobyt w saunie uelastycznia skórę, przyspiesza przemianę materii, pomaga w pozbyciu się toksyn z organizmu. Regularne saunowanie to sposób na odzyskanie zdrowej i jędrnej sylwetki, a do tego stanowi nieocenioną pomoc w profilaktyce zdrowotnej. Sauna do domu jest polecana przez wielu specjalistów, bo pozwala utrzymać organizm w dobrej formie przez bardzo długi czas. Wprawdzie początkowo inwestycja jest spora, ale później zwraca się z naddatkiem. Normalnie na pewno nie korzystalibyśmy tak często z dobrodziejstw kąpieli parowej. Sauna do domu to jedno, ale równie ważne są regularne treningi. Dobrym pomysłem jest jazda na rowerku stacjonarnym lub ćwiczenia za pośrednictwem płyty DVD przed telewizorem. Niezależnie, na jaką formę ruchu się zdecydujemy, trzeba być systematycznym. W przeciwnym razie efekty będą mizerne, bo takie jednorazowe zrywy na niewiele się zdadzą. Tylko regularne treningi przynajmniej dwa razy w tygodniu pozwolą osiągnąć spektakularne rezultaty. Ćwiczenia nie muszą być zbyt intensywne, jeśli pracujemy często i nie mamy siły. W takim wypadku wystarczy nawet półgodzinna aktywność, by w dłuższej perspektywie osiągnąć wymarzony cel.

Zwróć uwagę na dietę

Aktywność fizyczna i ruch są ważne, ale niewystarczające. Trzeba też zwrócić uwagę na to, co mamy na talerzu. Zróżnicowana dieta bogata w cenne składniki i witaminy, regularne posiłki, małe porcje pomagają w zrzuceniu kilogramów. Posiłki powinny być bogate w składniki odżywcze, ale jednocześnie niskokaloryczne. Chude mięso i warzywa to idealne menu dla dbających o linię. Żeby wszystko było w rozsądnych proporcjach warto skorzystać z porad dietetyka lub poszukać gotowych jadłospisów w gazetach czy internecie. Jeśli będziemy przestrzegać zasad i nie pozwalać sobie na szaleństwa, efekty będą bardzo szybko widoczne. Najważniejszym posiłkiem jest śniadanie, bo dostarcza potrzebnej energii na resztę dnia. Powinno się składać z produktów pełnoziarnistych, warzyw, owoców, chudej wędliny. Kolejne posiłki z reguły są mniej kaloryczne. Ważne jest też, by pilnować godzin posiłków. Lepiej jeść często, ale mniejsze porcje. Zaleca się przyjmowanie 3-4 porcji dziennie w odstępie maksymalnie czterech godzin. Dobrze jest spożywać jak najwięcej płynów, by nawodnić organizm, przyspieszyć przemianę materii i oszukać głód. Poza tym herbaty są cennym źródłem pierwiastków i innych składników, które mają dobroczynny wpływ na organizm. Szczególnie polecana przy odchudzaniu jest zielona herbat, która przyspiesza spalanie kalorii. Powinniśmy unikać słodkich gazowanych napojów.

Źródło: Producent Saun Megiw